6.10.19

Japó, cinquè dia: Kyoto

Dimarts 6 d'agost de 2019

Avui ens tornem a llevar d'hora per marxar de Kyoto, agafem un tren de la línia Sagano direcció Saga Arashiyama on arribem amb uns 30 minuts. Anem a visitar el bosc de bambú d'Arashiyama!

Bambú

Llac amb nenúfars

Nenúfar

Panoràmica de la zona

Més enllà del camí entre el bambú, la zona està plena de petits temples i caminets per fer excursions. Nosaltres anem amb el temps just, així que fem una visità ràpida però al migdia ja tornem a estar a Kyoto.
Anem a visitar el temple de Ginkaku-ji o Pavelló de Plata i els seus jardins, des de l'estació s'hi pot arribar amb els busos 5, 17 o 100, i l'entrada són 500 yenes / 4,30€. Malgrat rebre el nom de pavelló de Plata, el temple està fet de fusta, en algun moment la intenció va ser de recobrir-lo de plata però això no va acabar passant.

Temple de Ginkaku-ji

Detall del temple

A part del pavelló també és molt interessant el jardí zen de pedres i sorra, al igual que el jardí ple de molsa. Aquest és el primer dia que ens plou una miqueta, pensàvem que això ajudaria però encara és pitjor per la humitat!

Jardí zen

Jardí

Llac al voltant del Pavelló

Detall de la teulada
No fa gaire bon dia, així que decidim refugiar-nos durant la tarda al nostre hotel. És mitja tarda quan tornem a sortir i fem una de les troballes del dia, el carrer Pontocho. És un carrer estret i amb molt d'encant ple de restaurants.

carrer Pontocho

Un dels molts restaurants del carrer

Detall d'un fanalet

Riu, la gent es reuneix i passa l'estona a la vora del riu, ull amb els mosquits!

Carrer Pontocho
Aquest carrer i aquesta zona del barri de Gion té molta vida, i s'hi barregen els japonesos locals que surten a sopar i a prendre alguna cosa després de treballar amb els turistes. Les nits a Kyoto tenen molt d'encant!