27.12.10

Florència, Lucca i Pisa - 5a part

Dia 15 de juny:

Últim dia per estar a Florència. A les 9:00 tenim visita al Palazzo Pitti. Hi anem caminant, i com que està a l'altra banda de la ciutat tenim mitja hora de camí. Un cop arribem, ens donen les entrades i pujem fins el pis de dalt de tot, on està tot allò que anem a visitar. Aquí podem veure com vivien a palau anys enrere.

Després d'aquesta visita toca tornar a l'hotel i recollir les maletes. Un autocar ens porta fins a Lucca (45 minuts de camí), un poble petit típic d'Itàlia que està emmurallat. Aquí és on dinem.

Lucca

Tornem a agafar l'autocar que ens ha portat fins a Lucca i després de mitja hora de camí arribem a Pisa, la nostra última visita abans de tornar a casa. Aquí podem veure la famosa torre on ens fem fotos tot aguantant-la. També podem visitar el Baptisteri i les moltes parades de records. Pisa és un lloc petit i no hi ha gaire per visitar, però val la pena anar a veure la torre inclinada, és força curiós.

Pisa

Torre de Pisa

Últims 10 minuts d'autocar per arribar a l'aeroport de Pisa. El vol s'ha retrassat tres quars d'hora. Després d'una hora de vol arribem a Girona, on ja és fosc. Finalment, a les 00:15 de la nit arribem a casa.