17.8.17

Pisa. 5è dia

15 d'agost de 2017:

Avui és l'últim dia del viatge. A les 13:25 surt el nostre avió cap a Girona. Així doncs, aprofitem aquestes últimes horetes i, després d'esmorzar, sortim a fer una volta per la ciutat. A part de la torre, Pisa no té massa atractius turístics, així que decidim tornar-hi caminant tot creuant el riu, que té molt d'encant.

El riu a Pisa

A plena llum del dia hi ha moltíssima gent i es va omplint per moments. Fem unes quantes fotos de rigor i donem una volta per la gran quantitat de paradetes de souvenirs que hi ha a la zona. Però no ens hi entretenim gaire, ja que l'hora de marxar es va acostant.

Pisa

La torre de Pisa

Per tornar a l'hotel a recollir la maleta, decidim fer-ho amb bus, ja que és més ràpid. Agafem el Lam Rossa, el bus que fa el trajecte de la torre a l'estació de trens. El trajecte costa 1,20€ i en 10 minuts ja hem arribat al destí. Agafem les maletes i, igual que vam fer el primer dia, amb el Pisa Mover (2,70€/persona) anem fins a l'aeroport, on dinem.

El vol surt amb molta puntualitat, i aquesta vegada amb un temps esplèndit. Durant l'enlairament podem contemplar Cinque Terre des de l'aire. Que bonic!

Vistes des de l'avió

Amb aquesta imatge ens despedim d'uns dies fantàstics a la Ligúria. Ens ha agradat molt i ha superat de tros les nostres espectatives. Un lloc altament recomanable!