27.12.10

Roma - 2a part

Dia 12 de juny:

Ens despertem després de la primera nit a Roma. Avui toca una de les visites possiblement més esperades: la ciutat del Vaticà. A les 8:30 del matí ja estem fent cua (tot i que tenim entrada reservada) i entrem (després de passar un altre detector de metalls). És una visita que val molt la pena, no es pot anar a Roma i no visitar la ciutat del Vaticà. Aquí tot és grandiós, tant l'interior com l'exterior (la plaça).

El Vaticà

Interior del Vaticà

Seguidament, anem caminant per la via della Conciliazion fins a arribar al Castell S. Angelo (només el veiem per fora) i el Ponte Humberto, creuant el riu Tevere. Tot això ho fem caminant. Durant aquesta estona de camí trobem estàtues humanes i també podem veure el rodatge d'una sèrie italiana (que evidentment no coneixem).

Ponte Humberto

Vistes del Vaticà

Finalment arribem a la Piazza Navona. Aquí és on dinem. Hi ha molts restaurants, fonts i petites botigues de records. També hi ha molts dels típics venedors que venen coses a preus regatejats (ulleres de sol, bolsos, joguines...).

Piazza Navona

Tot seguit ens dirigim cap al Panteó, que queda molt a prop de la plaça i aprofitem per anar a veure la Fontana de Trevi per poder tirar la moneda. Està pleníssima de gent i costa trobar un forat per fer les fotos. Es nota que és un dels monuments més famosos de Roma. Decidim continuar i arribar fins a la Piazza di Spagna, on aprofitem per descansar ja que hem caminat una bona estona. De fet la nostre intenció era arribar fins a una plaça que es troba més enllà d'aquesta, però ja estem massa cansats.

El Panteó

Interior del Panteó

Fontana di Trevi

Ara ens toca desfer camí i anar un altre cop cap a la Piazza Navona, on hem quedat tots per sopar. Un cop enllestits, agafem el bus i tornem cap a l'hotel.