4.6.13

San Pedro La Laguna i Santiago Atitlán

12 - 13 gener:

Ver San Pedro La Laguna i Santiago Atitlán en un mapa más grande

Avui a les 3, després de dinar a San Juan La Laguna, hem marxat cap San Pedro La Laguna. Hem decidit anar-hi caminant, ja que només hi ha entre 10 i 15 minuts a peu.

San Pedro és un poble molt més turístic, sobretot la part baixa. Hi ha molt turisme jove, d'estil més aviat hippie. Per aquest motiu, a la zona hi ha molts bars, locals i paradetes pel carrer.

Hem aprofitat per anar a l'hotel a deixar les maletes, ja que avui ens quedem a dormir aquí. Hem sortit a donar un volt i, cap al tard, hem anat a sopar a un local amb música en directe.

Arribant a San Pedro La Laguna

Un dels seus carrers cèntrics

Moll de San Pedro

L'endemà al matí agafem una barca al moll de San Pedro fins a Santiago Atitlán, un altre municipi situat davant del llac. Té una durada de 45 minuts i ens costa 25Q (2,50€).

A Santiago visitem l'església de Santiago Apóstol, el mercat que trobem en alguns dels seus carrers i altres racons amb encant, com la vora del llac, on ens decidim a banyar-nos.

Abans de dinar, també aprofitem per donar una volta per les seves paradetes amb productes típics de la zona que hi ha pel carrer.

Església de Santiago Apóstol

Dona rentant a la vora del llac

Vistes de Santiago Atitlán

Tornant amb la barca cap a San Pedro

Un cop hem dinat, agafem la mateixa barca de tornada cap a San Pedro La Laguna. Aquesta vegada decidim no tornar caminant fins a San Juan La Laguna i agafem una pick-up, un tot terreny.